Ja, å få tettet igjen de hullene i døra hjelper enormt på bassresponsen. Det anbefales
de nederste dreneringshullene du mener?!?! vet ikke jeg:P kommer inn en del vann når d regner:P hehe:P inn gjennom kabelgjennomføringen.. skal tette der etter hvert, men tror det kommer litt rundt pakkningen til ruta ..
Den plastikken ser jeg ikke mye vitsen i lenger da.. hullene er jo tette med matter
den er jo for at ikke fukta i døra skal trekke inn i dørtrekket, er den ikke? det er jo så skittent inni døra at jeg må sikkert vaske i 17dager før jeg får noe til å sitte der:P hehe
den er jo for at ikke fukta i døra skal trekke inn i dørtrekket, er den ikke? det er jo så skittent inni døra at jeg må sikkert vaske i 17dager før jeg får noe til å sitte der:P hehe
Jepp, det den er til. Men som sagt, så funker jo dempemattene istedet for plastikken nå da.
Bruk bremserens til å få vekk dritten med, det funker gull. Bare pass på lakken da, den spiser det å nemlig.
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Jepp, det den er til. Men som sagt, så funker jo dempemattene istedet for plastikken nå da.
Bruk bremserens til å få vekk dritten med, det funker gull. Bare pass på lakken da, den spiser det å nemlig.
okei da skal jeg se om jeg ikke demper no dører her da:P hvor mye bruker jeg sirka på to dører da?
Comment